Dodaj produkty podając kody
Współpraca Dropshipping
Prowadzisz sklep internetowy? Rozszerz swoją ofertę o tysiące nowych produktów jednym kliknięciem!
Nie musisz zamawiać produktów na stan, wystarczy że przekażesz nam zamówienie do realizacji, a my zajmiemy się resztą. Sprzedawaj wygodnie w modelu dropshipping, ty skupiasz się na sprzedaży, a my zajmujemy się brudną robotą.
Wyślij wiadomość z tematem "DROP" pod maila, po więcej informacji -> kontakt@ikable.pl
FAQ
-
W jaki sposób mogę przekazywać zamówienia? - Wszystkie zamówienia przyjmujemy za pośrednictwem platformy Baselinker connect. Nie ma innej możliwości przekazywania zamówień.
-
Czy udostępnacie plik XML? - Cały katalog produktów jest udostępniany online poprzez Baselinkera.
-
Czy obsługujecie Allegro Smart? - Tak, Wszystkie zamówienia realizujemy na etykietach otrzymanych wraz z zamówieniem. Dzięki temu obsługujemy prawie każdą metodę dostawy udostępnioną przez Allegro, zarówno do Polski jak i do Czech. Nie nadajemy zamówień na naszych etykietach.
-
Z jakimi kurierami współpracujecie? - Współpracujemy z Pocztex, inPost, UPS, DPD, Nowe Kolory, Olza Logistic oraz DHL.
-
Do jakiej godziny muszę złożyć zamówienie aby zostało zrealizowane w ten sam dzień? - Godziny zamknięcia zależą od przewoźnika. 99% zamówień realizujemy zgodnie z poniższymi godzinami. Pocztex - 13:00, inPost - 17:00, UPS - 13:00, DPD - 15:00, Nowe Kolory - 15:00, Olza Logistic - 15:00, DHL - 15:00.
-
Do kogo trafiają zwroty i reklamacje? - Jako hurtownia nie przyjmujemy zwrotów produktów. Wszystkie zwroty oraz reklamacje są po Państwa stronie, a ostateczna decyzja, którą otrzyma klient końcowy, nie jest zależna od nas.
-
Co jeśli reklamacja będzie zasadna? - Jeśli produkt okaże się wadliwy, prosimy o kontakt pod mailem kontakt@ikable.pl. Rozpatrzymy reklamację a następnie dostarczymy wymieniony produkt pod wskazany adres.
-
Czy są jakieś dodatkowe opłaty? - Za zrealizowanie każdego zamówienia pobieramy standardową opłatę zryczałtowaną zgodnie z aktualnym regulaminem. Jest to minimalna kwota, która wynosi standardowo 1,5zł netto.
-
Jak często się rozliczamy? - Na początku każdego tygodnia otrzymasz szczegółowe zestawienie zrealizowanych zamówień oraz fakturę z terminem płatności na piątek tego samego tygodnia.
-
Co jeśli przekażę zamówienie z produktem, którego nie ma na stanie? - W ten sam dzień otrzymasz informację na maila. Aby uniknąć tego typu sytuacji, sugerujemy włączyć automatyczne odświeżanie stanów z naszym magazynem.
-
Co jeśli przekazana etykieta będzie nieprawidłowa? - Nasz system automatycznie wyśle do Ciebie wiadomość z prośbą o wygenerowanie oraz przesłanie nowej prawidłowej etykiety. Naszym celem jest, aby wszystkie zamówienia były realizowane jak najszybciej, dzięki temu obie strony mogą zmaksymalizować zyski i satysfakcję klientów i tego życzymy nam wszystkim :)