Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Dodaj produkty podając kody

Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki). Powtórzenie wielokrotnie kodu, doda ten towar tyle razy ile razy występuje.

Współpraca Dropshipping

Prowadzisz sklep internetowy? Rozszerz swoją ofertę o tysiące nowych produktów jednym kliknięciem!

Nie musisz zamawiać produktów na stan, wystarczy że przekażesz nam zamówienie do realizacji, a my zajmiemy się resztą. Sprzedawaj wygodnie w modelu dropshipping, ty skupiasz się na sprzedaży, a my zajmujemy się brudną robotą.

Wyślij wiadomość z tematem "DROP" pod maila, po więcej informacji -> kontakt@ikable.pl

FAQ

  • W jaki sposób mogę przekazywać zamówienia? - Wszystkie zamówienia przyjmujemy za pośrednictwem platformy Baselinker connect. Nie ma innej możliwości przekazywania zamówień.

  • Czy udostępnacie plik XML? - Cały katalog produktów jest udostępniany online poprzez Baselinkera.

  • Czy obsługujecie Allegro Smart? - Tak, Wszystkie zamówienia realizujemy na etykietach otrzymanych wraz z zamówieniem. Dzięki temu obsługujemy prawie każdą metodę dostawy udostępnioną przez Allegro, zarówno do Polski jak i do Czech. Nie nadajemy zamówień na naszych etykietach.

  • Z jakimi kurierami współpracujecie? - Współpracujemy z Pocztex, inPost, UPS, DPD, Nowe Kolory, Olza Logistic oraz Global24.

  • Do jakiej godziny muszę złożyć zamówienie aby zostało zrealizowane w ten sam dzień? - Godziny zamknięcia zależą od przewoźnika. 99% zamówień realizujemy zgodnie z poniższymi godzinami. Pocztex - 17:00, inPost - 17:00, UPS - 13:00, DPD - 15:00, Nowe Kolory - 15:00, Olza Logistic - 15:00, Global24 - 15:00.

  • Do kogo trafiają zwroty i reklamacje? - Jako hurtownia nie przyjmujemy zwrotów produktów. Wszystkie zwroty oraz reklamacje są po Państwa stronie, a ostateczna decyzja, którą otrzyma klient końcowy, nie jest zależna od nas.

  • Co jeśli reklamacja będzie zasadna? - Jeśli produkt okaże się wadliwy, prosimy o kontakt pod mailem kontakt@ikable.pl. Rozpatrzymy reklamację a następnie dostarczymy wymieniony produkt pod wskazany adres.

  • Czy są jakieś dodatkowe opłaty? - Za zrealizowanie każdego zamówienia pobieramy standardową opłatę zryczałtowaną zgodnie z aktualnym regulaminem. Jest to minimalna kwota, która wynosi standardowo 1,5zł netto.

  • Jak często się rozliczamy? - Na początku każdego tygodnia otrzymasz szczegółowe zestawienie zrealizowanych zamówień oraz fakturę z terminem płatności na piątek tego samego tygodnia.

  • Co jeśli przekażę zamówienie z produktem, którego nie ma na stanie? - W ten sam dzień otrzymasz informację na maila. Aby uniknąć tego typu sytuacji, sugerujemy włączyć automatyczne odświeżanie stanów z naszym magazynem.

  • Co jeśli przekazana etykieta będzie nieprawidłowa? - Nasz system automatycznie wyśle do Ciebie wiadomość z prośbą o wygenerowanie oraz przesłanie nowej prawidłowej etykiety. Naszym celem jest, aby wszystkie zamówienia były realizowane jak najszybciej, dzięki temu obie strony mogą zmaksymalizować zyski i satysfakcję klientów i tego życzymy nam wszystkim :)

pixel